پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم
 
 
خطیب جمعه تبریز:

توهین به مردم آذربایجان، قلب ها را جریحه دار کرد / مردم با هوشیاری جواب دشمنانی را که دنبال سواستفاده از این ماجرا هستند؛ می دهند

آیت الله آل هاشم، خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه توهین به مردم آذربایجان، قلب ها را جریحه دار کرد؛ تصریح کرد: مردم با هوشیاری جواب دشمنانی را که دنبال سواستفاده از این ماجرا هستند؛ می دهند.
توهین به مردم آذربایجان، قلب ها را جریحه دار کرد / مردم با هوشیاری جواب دشمنانی  را که دنبال سواستفاده از این ماجرا هستند؛ می دهند

به گزارش ائل  آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز با اشاره به توهین به مردم آذربایجان در برنامه کودک روز جمعه 15 آبان شبکه دو سیما گفت: اهانت یک برنامه تلویزیونی، موجب واکنش مردم غیور و هوشیار آذربایجان شد.

وی افزود: این توهین قلب ما را جریحه دار کرد. این اقدام غیرقابل قبول است و به شدت آن را محکوم می نمائیم.

آل هاشم ادامه داد: برخی از عوامل بیگانه از جمله شبکه های ماهواره ای با سواستفاده از این ماجرا قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشتند و به پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) توهین کردند که مردم غیور و مسلمان آذربایجان این اقدام ناجوانمردانه را نیز محکوم می نمایند.

آذربایجان عاشق اهل بیت است و از ولایت جدا نخواهد شد

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: آذربایجان، ولایتمدار و عاشق اهل بیت است و از اهل بیت و  ولایت فقیه جدا نشده و جدا نخواهد شد.

وی ادامه داد: آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بیانیه خود به موقع به این موضوع واکنش نشان دادند و مسئولان سازمان صدا و سیما عذرخواهی کردند.

مسئولان از تکرار چنین توهین هایی جلوگیری کنند

این مدرس حوزه علمیه تاکید کرد: مسئولان امر باید بیش از پیش دقت و مراقبت نمایند تا هیچ گاه شاهد تکرار چنین توهین هایی به هیچ یک از اقوام نباشیم.

آل هاشم با تاکید مجدد بر هوشیاری مردم در مقابل توطئه پردازی ها برای سواستفاده از این ماجرا گفت: مردم با هوشیاری و پایبندی به قانون جواب دشمن را می دهند.

گزارش ائل می افزاید این سخنان خطیب جمعه تبریز با تکبیر توسط نمازگزاران جمعه مورد تائید و تاکید قرار گرفت.

هوشیاری مردم و هدایت های رهبری موجب می شود دشمن در پروژه نفوذ کار به جایی نبرد

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید و دانشگاهیان اشاره و از تلاش گران عرصه پیشرفت پرشتاب علمی کشور تقدیر کرد.

وی به برنامه دشمن برای نفوذ اشاره و تصریح کرد: در موقعیت مهم و حساسی قرار داریم و آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای به شدت دنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

آل هاشم اضافه کرد: ما از دشمن و دسیسه های او بیزار هستیم و بصیرت و هوشیاری مردم و تذکرات و هدایتهای مقام معظم رهبری موجب می شود تا دشمن کار به جایی نبرد.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و انقلابی ایران پیرو رهبری است؛ گفت: ولایتمداری مسیر خیر و صلاح و سعادت است و در این شرایط ضروری است با حفظ هوشیاری گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم.

اخبار مرتبط:

خبرگزاری فارس: توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است/ مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

خبرگزاری مهر: آذری‌ها هرگز از ولایت فقیه جدا نمی‌شوند/ آمریکا به دنبال نفوذ است

باشگاه خبرنگاران جوان: توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است

خبرگزاری ایسنا: توهین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به مقدسات محکوم است

خبرگزاری ایرنا:  مردم آذربایجان معتقد به ولایت فقیه هستند

خبرگزاری صدا و سیما : ضرورت هوشياري مردم آذربايجان در برابر دشمنان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 22 / 8 / 1394برچسب:, توسط میثم